Drugi blog

Mój drugi blog
link: Szalone Życie Sp. z o.o.

czwartek, 30 kwietnia 2015

Zawieszam!

Tak, dobrze widzicie. Postanowiłam zawiesić to opowiadanie. Stwierdziłam, że wolę się zająć moim drugim blogiem, bo jest dla mnie po prostu ważniejszy. Zwyczajnie się nie wyrabiam, a wstawianie tutaj postów raz na dwa miesiące jest moim zdaniem bez sensu. Ale nie martwcie się wrócę tu. Na razie zapraszam na Szalone Życie (link nad postem). Chcę najpierw skończyć jego pierwszą część, a potem zacznę znowu pisać tutaj. A ci, którzy nie chcą czytać Szalonego Życia niech chociaż czasami sprawdzają, co na nim jest, bo kiedy je skończę, zamieszczę post informacyjny o Właściwej Rzeczywistości. No więc na razie się żegnam. Mam nadzieję, że nie sprawiłam tym komuś przykrości. Papa : *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz